Varasin aamulla ajan yksityiseltä lääkäri-asemalta. Aika on ensi maanantaina aamupäivällä. Mies ei lähde mukaan, juteltiin eilen illalla. Mies on sitä mieltä, että asian kanssa ei kannata hötkyillä. Että kyllä se vauva sieltä tulee, kun on se oikea aika. Kysyin haittaako jos meen yksin, niin ei kuulemma haittaa. Että jos mun mieli siitä jotenkin rauhoittuisi. No, siispä päätin soittaa heti tänä aamuna ja kysyä aikaa. Nyt kyllä jännittää! Käyn yleensä naislääkäreillä jos mahdollista, mutta nyt on aika mieslääkärille. Varmasti pätevä, koska netistä katsoin eri lääkäreitä ko. asemalta ja sitten yhdellä keskustelupalstalla oli tätä kehuttu. Sain jonkun peruutusajan, joten kävi aika hyvä onni siinä asiassa.

Joo, nyt siis pitäisi viikonloppu kärvistellä. Onneksi menkat ehtii loppumaan ennen maanantaita. Jos pitää jotain sisätutkimuksia tehdä. Huh, mitähän kaikkea pitäisi muistaa sanoa?!? Ainakin otan noita sairaalan papereita mukaan noista kahdesta keskenmenosta.

Luin muuten eilisen postaukseni. Aika sekava, omasta mielestäni ainakin. Mutta en halua korjata kirjoittamaani, koska parempi juttujen olla niin kuin olen ne kirjoittanut. Olkoon sitten sekavia. Onhan mun pääkin ajatuksista ihan sekainen =)

Hmm. Pitää vähän muuten harjoitella tätä blogin muokkausta. Sivupohjan osasin laittaa, kun oli niin hyvä ja selkeä ohje. Siis siellä sivulla, jossa oli näitä sivupohjia. Nyt en vain enää muista kenen tekemä tämä on =(  Olisi kiva laittaa tuohon sivuun muiden blogeista osoitteita. Töissä on vaan niin rajallinen aika näitä omia juttuja tehdä. Yleensä silloin jotain vähän ehtii, kun toiset on tupakkatauolla. Oon päättänyt, että kerta toiset "luistaa" aktiivisesta työnteosta tupakan verukkeella, niin mä voin saman ajan lukea vaikka omia sähköposteja. Varsinkin kun noi tupakkatauot kestää välillä puolikin tuntia! Aika törkeetä mun mielestä.

Mutta nyt porukkaa alkaa palailla, joten jatkan omia oikeita töitä =)