Viime maanantaina kävin siellä lääkärissä, mutta enpä ole saanut tänne päivitettyä. Flunssa kaatoi minut lähes tulkoon sänkyyn. No, siellä olen siis maannut viime viikon, sängyn pohjalla. Kurja olo ollut tosiaankin. Ei ole yhtään kivaa olla kipeänä. Varsinkin, kun töissä riittäisi tekemistä. No, olenpa sitten kotoa käsin tehnyt jotain kannettavalla.

Mutta joo. Siellä lääkärissä sitten tutkittiin tämä nainen perusteellisesti. Ronklattiin ja ultrattiin ja verikokeita otettiin. Tähän mennessä ei ole kuulunut mitään poikkeavaa. Paitsi tulehdusarvot oli silloin jo korkealla, oli jo viime maanantaina flunssan oireita. Varasin uuden ajankin ja se on sellainen, että mies pitäisi saada mukaan. Se aika on vasta helmikuun alussa. Oon jo alustavasti puhunut miehelle, on ehkä tulossa mukaan, jos ei satu muuta... Jepjep, eiköhän tässä ole tarpeeksi aikaa, että ilmaantuu jotain. Noh, pitää vain yrittää puhua asiasta ilman kiukunpurkauksia.

Ei tänne oikein muuta kuulu. Jossain lehdessä luki, kuinka Tekes on tehnyt taas laajan tutkimuksen. Aiheena kuinka paljon lapsi maksaa vanhemmilleen syntymästään täysi-ikäisyyteen. "Hintaa" oli muistaakseni yli 100tuhatta euroa. Ja jos lapsi on saanut alkunsa muutoin kuin perinteisesti, hintaa tulee helposti yli 10tuhatta euroa. Tosin en tiedä yhtään paljonko hedelmöityshoidot yms. maksaa, ihan karkea arvio. Voi olla tietysti enemmänkin. Huh!
Ja eikä se rahallinen avustus välttämättä täysi-ikäisyyteen pääty. Ainakin omat vanhempani avustivat mua opiskelu-aikoina, vapaaehtoisesti kylläkin, sillä itse olin kaupankassalla tienaamassa opiskelurahoja. Mikä sitten tietysti vaikutti opintotukiin. Mutta ei onneksi tarvinnut opintolainaa ottaa. Tosin taisi ne opiskelut vähän kärsiä tästä mun työnteostakin.... Tai sitten en vaan viittinyt opiskella aina niin ahkerasti =)

Yhden asian oon muuten huomannut. Viimeisen keskenmenon jälkeen selkää aina vihloo kierron puolivälin paikkeilla. Onko se sitten se ovulaatio-hetki? Näin lääkäri sanoi. Nyt pitäisi laskea kierron alusta päiviä ja merkata ylös selkäkipuilut. Ääh, mä oon niin huono noissa jutuissa. Kuukautiset sentään muistan merkitä ylös. Tosin ne alkaa joka kuukausi kellon tarkasti.

Oi ja voi, pakko jatkaa töitä. Olisipa ihanaa pitää oikeaa lomaa viikko tai kaksi. Eikä vain flunssan takia sairaslomaa. Olo on vielä vähän hutera, mutta töihin sain itseni sentään raahattua.

Yritän kirjoittaa useammin. Sillä kyllä on ajatuksia jos millaisia taas päässä pyörinyt. Ja yritän käydä muidenkin kohtalosisarien blogeja lukemassa. Blogilistalta oon niitä löytänyt. Vielä kun löytyisi sitä aikaa!

Hyvää viikkoa kaikille! Toivottavasti voimakas myötätuuli puhaltaa teille sisaruksille =o)

EDIT: 24.1. klo 12:36
Saatiin peruutusaika ensi maanantaille !!! Jee!!!